Nieuwsbrief Open32- laatste dag 2e trui - 40%

De opdracht:
Aan alle actie komt een einde.. ook aan de actie van de 2e trui -40%. Dit mag duidelijk naar voren komen in de nieuwsbrief.

Waar moet rekening mee gehouden worden:
Bij een nieuwe collectie hoef je er nog niet zo zeer op te letten of items zijn op voorraad zijn. Wat dan weer belangrijk is bij de nieuwe collectie, niet alles word gelijk op de website gezet, dit gaat in etappes waardoor je dus wel op moet letten of het al te zien is. Een klant moet niet producten zien die hij/zij niet kan kopen, maar juist wel kan kopen. 

Voor de opbouw moet je nog steeds rekening houden met een interessante uitstraling, het gaat er inprincipe altijd om dat de klant gaat klikken en nieuwsgierig word gemaakt naar het desbetreffende item. 

Mijn leerdoel bij deze opdracht:
Voor elke nieuwsbrief geld eigenlijk dezelfde leerdoel. Je moet er voor zorgen om bij elke ondewerp deze uit te lichten en de interesse te wekken van de klant. 

Leerdoel: Maak de nieuwsbrief interessant voor de klant zodat deze nieuwsgierig word gemaakt om op de items te klikken, en uiteindelijk word door gestuurd tot verkoop. 

Mijn reflectie op deze opdracht:
Hele leuke kleurrijke mail gemaakt. Een paar kleine aanpassingen, en uiteindelijk is dit het eindresultaat geworden. 

Nieuwsbrief Open32- laatste dag 2e trui - 40%
Nieuwsbrief Open32- laatste dag 2e trui - 40%
Nieuwsbrief Open32- laatste dag 2e trui - 40%