Nieuwsbrief Open32 - Loyalty en jassen
De opdracht:
Voor deze nieuwsbrief word een combinatie van Spring en loyalty gemaakt. Loyalty is de loyaliteit van de klant te prijzen. Want we zijn natuurlijk heel blij dat we onze klanten hebben, en dit willen we dan ook graag even laten weten. Voor deze keer is het de laatste kans voor deze loyalty mail.
Waar moet rekening mee gehouden worden:
Bij een nieuwe collectie hoef je er nog niet zo zeer op te letten of items zijn op voorraad zijn. Wat dan weer belangrijk is bij de nieuwe collectie, niet alles word gelijk op de website gezet, dit gaat in etappes waardoor je dus wel op moet letten of het al te zien is. Een klant moet niet producten zien die hij/zij niet kan kopen, maar juist wel kan kopen.
Voor de opbouw moet je nog steeds rekening houden met een interessante uitstraling, het gaat er inprincipe altijd om dat de klant gaat klikken en nieuwsgierig word gemaakt naar het desbetreffende item.
Mijn leerdoel bij deze opdracht:
Voor elke nieuwsbrief geld eigenlijk dezelfde leerdoel. Je moet er voor zorgen om bij elke ondewerp deze uit te lichten en de interesse te wekken van de klant.
Leerdoel: Maak de nieuwsbrief interessant voor de klant zodat deze nieuwsgierig word gemaakt om op de items te klikken, en uiteindelijk word door gestuurd tot verkoop. En nu ook gebruik maakt van de loyality bon.
Mijn reflectie op deze opdracht:
Leuk om een keer ook de klant te laten weten dat we blij met ze zijn en op deze manier is dat een heel mooi en leuk gebaar. Een vervolg op de speciaal voor jou nieuwsbrief. Ook al is het voor het laatst deze actie. Hij komt vast nog terug.