Nieuwsbrief Silvercreek- Last day stapekorting

De opdracht:
Voor sommige acties loopt er een bepaalde tijd, deze krijgen dan een extra nieuwsbrief wanneer het de laatste dag van de actie is. Zo worden mensen nog herinnerd om iets te kopen wanneer ze dat graag willen. 

Waar moet rekening mee gehouden worden:
Wanneer je een nieuwsbrief gaat maken waar je producten in uitlicht, moet je er op letten dat deze producten nog wel op voorraad zijn. Het zou zonde zijn dat je als klant een nieuwsbrief krijgt en je een leuk product zien en deze er niet meer is. 

Voor de opbouw moet je nog steeds rekening houden met een interessante uitstraling, het gaat er inprincipe altijd om dat de klant gaat klikken en nieuwsgierig word gemaakt naar het desbetreffende item. 

Mijn leerdoel bij deze opdracht:
Voor elke nieuwsbrief geld eigenlijk dezelfde leerdoel. Je moet er voor zorgen om bij elke ondewerp deze uit te lichten en de interesse te wekken van de klant. 

Leerdoel: Maak de nieuwsbrief interessant voor de klant zodat deze nieuwsgierig word gemaakt om op de items te klikken, en uiteindelijk word door gestuurd tot verkoop. 

Mijn reflectie op deze opdracht:
Ik vind het wel hoe meer nieuwsbrieven ik maak om te varïeren in opbouw. Het lijkt snel op elkaar, komt ook wel soms door producten die benoemt worden. Ik wil wel elke keer een andere opbouw geven aan de nieuwsbrief, tot nu toe lukt dat nog, maar word het steeds moeilijker om origineel te blijven.

 

Nieuwsbrief Silvercreek- Last day stapekorting
Nieuwsbrief Silvercreek- Last day stapekorting