Open32 Nieuwsbrief - Moederdag

De opdracht:
Voor vandaag in het kader van moederdag brief met de actie van 2+1 er in benoemd. 

Waar moet rekening mee gehouden worden:
Het is altijd even kijken naar de producten die je in een nieuwsbrief zet. Soms zijn producten in een klein aantal nog op voorraad of sommige maten niet meer op voorraad zijn. Het is natuurlijk zonde als een klant denkt oh leuk item die wil ik wel kopen, maar hij is er niet in zijn/haar maat of uberhout niet meer op voorraad. Daar moet je dus wel even rekening mee houden. 

Voor de opbouw moet je nog steeds rekening houden met een interessante uitstraling, het gaat er inprincipe altijd om dat de klant gaat klikken en nieuwsgierig word gemaakt naar het desbetreffende item. 

Mijn leerdoel bij deze opdracht:
Voor elke nieuwsbrief geld eigenlijk dezelfde leerdoel. Je moet er voor zorgen om bij elke ondewerp deze uit te lichten en de interesse te wekken van de klant. 

Leerdoel: Maak de nieuwsbrief interessant voor de klant zodat deze nieuwsgierig word gemaakt om op de items te klikken, en uiteindelijk word door gestuurd tot verkoop. 

Mijn reflectie op deze opdracht:
Leuk om de moeders even in het zonnetje te zetten, en een actie te bieden die geheel op de vrouwencollectie is gericht. Het was even kijken naar leuke producten, en vooral lastig dat sommige proucten ineens heel snel uitverkocht waren, waardoor er een nieuw product uitgezocht moest worden, wat niet erg is, maar dit was tot 3x toe het geval. Wat er voor zorgt dat je 3x opnieuw de brief moet exporteren. Ook niet erg, maar het is natuurlijk fijn als het in een keer goed kan gaan.  

Open32 Nieuwsbrief - Moederdag
Open32 Nieuwsbrief - Moederdag