Open32 Nieuwsbrief - Merkengifje

De opdracht:
Voor deze nieuwsbrief ligt de focus op het merkengifje, dan kunnen de klanten zien welke merken mee doen aan de sale. 

Waar moet rekening mee gehouden worden:
Het is altijd even kijken naar de producten die je in een nieuwsbrief zet. Soms zijn producten in een klein aantal nog op voorraad of sommige maten niet meer op voorraad zijn. Het is natuurlijk zonde als een klant denkt oh leuk item die wil ik wel kopen, maar hij is er niet in zijn/haar maat of uberhoupt niet meer op voorraad. Daar moet je dus wel even rekening mee houden. 

Voor de opbouw moet je nog steeds rekening houden met een interessante uitstraling, het gaat er inprincipe altijd om dat de klant gaat klikken en nieuwsgierig word gemaakt naar het desbetreffende item. 

Mijn leerdoel bij deze opdracht:
Voor elke nieuwsbrief geld eigenlijk dezelfde leerdoel. Je moet er voor zorgen om bij elke ondewerp deze uit te lichten en de interesse te wekken van de klant. 

Leerdoel: Maak de nieuwsbrief interessant voor de klant zodat deze nieuwsgierig word gemaakt om op de items te klikken, en uiteindelijk word door gestuurd tot verkoop. 

Mijn reflectie op deze opdracht:
Ik vond het leuk om dit gifje te maken. Wel vind ik het altijd lastig dat als je 1 klein dingetje ziet verspringen je het hele gifje weer opnieuw moet maken, want je kunt hem niet precies goed krijgen als je dit handmatig doet. Dan is de kans groot dat het weer verspringt, dus ben je sneller als je het opnieuw doet. Minder leuk maar snellere uitwerking. Voor deze brief weer een mooi eindresultaat neergezet. 

 

Open32 Nieuwsbrief - Merkengifje
Open32 Nieuwsbrief - Merkengifje