Open32 Nieuwsbrief - New i.c.m. Campagne beeld

De opdracht:
De campagne promoten is belangrijk daarom maken we een nieuwsbrief waarin goede campagne beelden worden gebruikt, en hieruit de producten worden uitgelicht. 

Waar moet rekening mee gehouden worden:
Het is altijd even kijken naar de producten die je in een nieuwsbrief zet. Soms zijn producten in een klein aantal nog op voorraad of sommige maten niet meer op voorraad zijn. Het is natuurlijk zonde als een klant denkt oh leuk item die wil ik wel kopen, maar hij is er niet in zijn/haar maat of uberhout niet meer op voorraad. Daar moet je dus wel even rekening mee houden. 

Voor de opbouw moet je nog steeds rekening houden met een interessante uitstraling, het gaat er inprincipe altijd om dat de klant gaat klikken en nieuwsgierig word gemaakt naar het desbetreffende item. 

Mijn leerdoel bij deze opdracht:
Voor elke nieuwsbrief geld eigenlijk dezelfde leerdoel. Je moet er voor zorgen om bij elke ondewerp deze uit te lichten en de interesse te wekken van de klant. 

Leerdoel: Maak de nieuwsbrief interessant voor de klant zodat deze nieuwsgierig word gemaakt om op de items te klikken, en uiteindelijk word door gestuurd tot verkoop. 

Mijn reflectie op deze opdracht:
Het is erg leuk om tussen de nieuwe campagne beelden te mogen snuffelen naar leuke kiekjes. Het zijn allemaal mooie foto's, het moeilijke bij deze nieuwsbrief was vooral het vinden van de producten uit de beelden. Niet alle producten staan al online en het is wel handig dat wanneer je iets wil promoten je dit ook op voorraad hebt. 

 

Open32 Nieuwsbrief - New i.c.m. Campagne beeld
Open32 Nieuwsbrief - New i.c.m. Campagne beeld