Open32 nieuwsbrief - New i.c.m. campagne beelden

De opdracht:
Voor Open32 zijn er weer nieuwe items binnen gekomen, deze mogen worden uitgelicht met behulp van campagne beelden. 

Waar moet rekening mee gehouden worden:
Het is altijd even kijken naar de producten die je in een nieuwsbrief zet. Soms zijn producten in een klein aantal nog op voorraad of sommige maten niet meer op voorraad zijn. Het is natuurlijk zonde als een klant denkt oh leuk item die wil ik wel kopen, maar hij is er niet in zijn/haar maat of uberhout niet meer op voorraad. Daar moet je dus wel even rekening mee houden. 

Voor de opbouw moet je nog steeds rekening houden met een interessante uitstraling, het gaat er inprincipe altijd om dat de klant gaat klikken en nieuwsgierig word gemaakt naar het desbetreffende item. 

Mijn leerdoel bij deze opdracht:
Voor elke nieuwsbrief geld eigenlijk dezelfde leerdoel. Je moet er voor zorgen om bij elke ondewerp deze uit te lichten en de interesse te wekken van de klant. 

Leerdoel: Maak de nieuwsbrief interessant voor de klant zodat deze nieuwsgierig word gemaakt om op de items te klikken, en uiteindelijk word door gestuurd tot verkoop. 

Mijn reflectie op deze opdracht:
Het is wel leuk om met de campagne beelden een mail op te mogen maken. En ook op deze manier de rest van de nieuwbrief, door de campagne beelden geeft het echt een mooie uitstraling. 

 

Open32 nieuwsbrief - New i.c.m. campagne beelden
Open32 nieuwsbrief - New i.c.m. campagne beelden