Open32 Nieuwsbrief - producten en camapagne beelden

De opdracht:
Voor de nieuwsbrief worden campagne beelden gebruikt, met daaruit de kleding uitgelicht binnen het beeld. Dit hebben we al eerder gedaan maar word nog een keer gedaan, met ander beelden van de campagne. 

Waar moet rekening mee gehouden worden:
Het is altijd even kijken naar de producten die je in een nieuwsbrief zet. Soms zijn producten in een klein aantal nog op voorraad of sommige maten niet meer op voorraad zijn. Het is natuurlijk zonde als een klant denkt oh leuk item die wil ik wel kopen, maar hij is er niet in zijn/haar maat of uberhout niet meer op voorraad. Daar moet je dus wel even rekening mee houden. 

Voor de opbouw moet je nog steeds rekening houden met een interessante uitstraling, het gaat er inprincipe altijd om dat de klant gaat klikken en nieuwsgierig word gemaakt naar het desbetreffende item. 

Mijn leerdoel bij deze opdracht:
Voor elke nieuwsbrief geld eigenlijk dezelfde leerdoel. Je moet er voor zorgen om bij elke ondewerp deze uit te lichten en de interesse te wekken van de klant. 

Leerdoel: Maak de nieuwsbrief interessant voor de klant zodat deze nieuwsgierig word gemaakt om op de items te klikken, en uiteindelijk word door gestuurd tot verkoop. 

Mijn reflectie op deze opdracht:
Ik had als eerste opzetje een verkeerd voorbeeld in mijn hoofd, maar uiteindelijk heb ik een mooie opzet gemaakt, zoals bedoeld was. 

 

Open32 Nieuwsbrief - producten en camapagne beelden
Open32 Nieuwsbrief - producten en camapagne beelden