Open32 Nieuwsbrief - Top 4 in merken

De opdracht:
Voor de nieuwsbrief worden campagne beelden gebruikt, met daaruit de kleding uitgelicht binnen het beeld. 

Waar moet rekening mee gehouden worden:
Het is altijd even kijken naar de producten die je in een nieuwsbrief zet. Soms zijn producten in een klein aantal nog op voorraad of sommige maten niet meer op voorraad zijn. Het is natuurlijk zonde als een klant denkt oh leuk item die wil ik wel kopen, maar hij is er niet in zijn/haar maat of uberhout niet meer op voorraad. Daar moet je dus wel even rekening mee houden. 

Voor de opbouw moet je nog steeds rekening houden met een interessante uitstraling, het gaat er inprincipe altijd om dat de klant gaat klikken en nieuwsgierig word gemaakt naar het desbetreffende item. 

Mijn leerdoel bij deze opdracht:
Voor elke nieuwsbrief geld eigenlijk dezelfde leerdoel. Je moet er voor zorgen om bij elke ondewerp deze uit te lichten en de interesse te wekken van de klant. 

Leerdoel: Maak de nieuwsbrief interessant voor de klant zodat deze nieuwsgierig word gemaakt om op de items te klikken, en uiteindelijk word door gestuurd tot verkoop. 

Mijn reflectie op deze opdracht:
Van Tomas krijg je een leuk opzetje, maar dit hebben wij natuurlijk wel even mooier gemaakt haha. Heel leuk om deze mail te maken, wel had ik wat moeite met de tekst kleur. Zoals je kunt zien zijn sommige teksten wit en andere zwart, ik houd er van wanneer alles het zelfde kan zijn, maar dat ging niet met deze beelden omdat de tekst dan wegvalt in de achtergrond. Uiteindelijk is dit het eindresultaat geworden. 

Open32 Nieuwsbrief - Top 4 in merken
Open32 Nieuwsbrief - Top 4 in merken