Open nieuwsbrief Jassen 32%
De opdracht:
Nieuwsbrief voor de jackets van deze tijd. Omdat we naar de zomer gaan is een tussen jas nog fijn en wie weet kopen klanten toch nog even een jas in deze tijd.
Waar moet rekening mee gehouden worden:
Wanneer je een nieuwsbrief gaat maken waar je producten in uitlicht, moet je er op letten dat deze producten nog wel op voorraad zijn. Het zou zonde zijn dat je als klant een nieuwsbrief krijgt en je een leuk product zien en deze er niet meer is.
Bij een nieuwe collectie hoef je er nog niet zo zeer op te letten of items zijn op voorraad zijn. Wat dan weer belangrijk is bij de nieuwe collectie, niet alles word gelijk op de website gezet, dit gaat in etappes waardoor je dus wel op moet letten of het al te zien is. Een klant moet niet producten zien die hij/zij niet kan kopen, maar juist wel kan kopen.
Voor de opbouw moet je nog steeds rekening houden met een interessante uitstraling, het gaat er inprincipe altijd om dat de klant gaat klikken en nieuwsgierig word gemaakt naar het desbetreffende item.
Mijn leerdoel bij deze opdracht:
Voor elke nieuwsbrief geld eigenlijk dezelfde leerdoel. Je moet er voor zorgen om bij elke ondewerp deze uit te lichten en de interesse te wekken van de klant.
Leerdoel: Maak de nieuwsbrief interessant voor de klant zodat deze nieuwsgierig word gemaakt om op de items te klikken, en uiteindelijk word door gestuurd tot verkoop.
Mijn reflectie op deze opdracht:
Opzich geen moeilijke opdracht we stonden alleen in de wacht voor de 32% uiting. Deze werd door iemand anders gemaakt.
Verder wel leuk om een indeling te maken met deze actie.